woensdag 13 januari 2016

BHcosmetics Carli Bybel palette

0

 

BHcosmetics is uitgekomen met een Carli Bybel palette. Carli Bybel is een bekende youtuber die zelf een palette mocht samenstellen bij Bhcosmetics. Het palet bestaat uit 4 highlighters en 14 oogschaduwen die je makkelijk kan blenden en echt super gepigmenteerd zijn!

Je krijgt een variatie van matte en glinsterende oogschaduwen, natuurlijke kleuren en donkere kleuren waar je makkelijk verschillende looks mee kan maken. Het palet is vegan, parabeenvrij, getest op allergieën en niet getest op dieren. Ik ben echt superblij met dit palet! Ik heb er al verschillende mooie looks mee gemaakt! Het enige wat ik iets minder leuk vind aan het palet is dat hij zeer chemisch ruikt en dat de oogschaduwen een beetje poederachtig zijn... maar daar kan je voor die kleine prijs niet echt over klagen. Ik kocht hem voor 12.50 euro op www.bhcosmetics.com. Goede kwaliteit voor een kleine prijs! Scroll naar onder voor de make-up look die ik creërde te bekijken en voor swatches van de oogschaduwen en highlighters! :)



Swatches eerste rij oogschaduwen van links naar rechts :



Swatches 2de rij oogschaduwen van links naar rechts :

Swatches van de highlighters! Zijn ze niet prachtig? Voor elke huidskleur wat! :)
 
 

De oogschaduw look! Hoe deed ik het? Ik gebruikte de 3de en de 4de kleur van de eerste rij oogschaduwen in mijn arcadeboog. Dan de 2de kleur van de 2de rij op mijn ooglid en om de look een beetje donkerder te maken de laatse kleur van de eerste rij in de buitenhoek van mijn oog. Afwerken met eyeliner en mascara en VOILA!
 
 
Laat me zeker eens weten wat jullie van dit palet en de ooglook vinden. :)
Shauni
 

0 reacties:

Een reactie posten