woensdag 20 januari 2016

Morpe 35p palette

4

Het Morphe 35 color plum palette is iets waar ik al lang over zat te twijfelen om hem te kopen. Nu heb ik het eindelijk gedaan en ik heb er totaal geen spijt van! Ik kocht hem voor 24,99 euro op www.boozyshop.be . Wil je meer weten over dit palet? Lees dan maar verder!

De buitenkant van het palette is gewoon zwart met in rode letters "Morphe" erop. Het enige spijtige vind ik dat er geen spiegel aan de binnenkant hangt want dat is altijd wel handig!
Het palet bevat 35 mooie oogschaduwen die van bruine kleuren naar paars gaan.



Swatches van boven naar onder rij één:


Swatches  rij twee:
 
Swatches  rij drie:


Swatches rij vier:


Swatches rij vijf:
 
Swatches rij zes:
 
 
Swatches rij zeven:
 
De kleuren zijn echt supermooi en goed gepigmenteerd. Ook het blenden van deze kleuren gaat prima. Het enige spijtige vind ik dat sommige kleuren wel hard op elkaar lijken maar al bij al vind ik het een superpalet. Morpe heeft nog veel andere paletten en ik kan al niet wachten tot ik mijn volgende koop! Het is ook een ideaal palet voor mensen die beginnende make-up artiesten zijn want je hebt veel oogschaduwen van goede kwaliteit voor een kleine prijs! Dit palet is zeker een aanrader!
Shauni

4 opmerkingen:

  1. Lekker groot palette, en wat een PRACHTIGE kleuren! Goede koop!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je altijd reageerd op mijn artikels! Ja het is inderdaad een goede koop, ik ben al aan het kijken welke ik nog wil uittesten. :D

      Verwijderen