zondag 17 januari 2016

Max & More liquid lip colors

2


Ik wou de max & more liquid lip colors van de action eens uittesten omdat de kleuren mij erg aanspraken. Eerst en vooral wil ik het hebben over de prijs : 0.79 euro voor 2! Voor die prijs kon ik ze niet laten liggen om eens uit te testen voor jullie hé! Wil je weten wat ik ervan vind? Lees dan maar verder!


 
De liquid lip colors zitten allemaal per 2 verpakt. De verpakking is zwart met een grijs design erop, wel nog leuk vind ik. Links zie je de kleuren No.01 Raspberry en No.15 Sweet Pink. Rechts No.06 Spanish Red en No.53 True Nude.
 
De verpakking van de lipgloss zelf voelt heel goedkoop aan en het applicatorsponsje is helemaal niet zacht! Maar voor 0.79 euro voor 2 kon ik ook niet echt iets luxueus verwachten.
 
Swatches van boven naar onder : No.01 Raspberry, No.15 Sweet Pink, No.06 Spanish Red, No.53 True Nude                                                                                                                                            
                                         
Het zijn supermooie kleuren! True Nude is mijn favoriet en ze plakken echt totaal niet.
Op de verpakking staat dat ze een lippenstift en lipgloss in één zijn maar daar ben ik het niet echt mee eens. Ik vind ze eerder gewoon een lipgloss als ik eerlijk mag zijn... Op mijn arm zien de swatches er wel veel belovend uit maar eenmaal op mijn lippen willen de kleuren niet mooi egaal aanbrengen en ze blijven ook niet lang zitten.
 
Swatches op mijn lippen: No.01 Raspberry
 
 
 
No.15 Sweet Pink
 
 
No.06 Spanish Red, hier kan je goed zijn dat hij niet egaal aanbrengt!
 
 
No.53 True Nude
 
 
Dit was het dan! Meer dan dit kan ik niet zeggen erover, het enige positieve vind ik de kleuren...
Shauni

2 opmerkingen:

  1. Ze geven toch wel een goed kleurtje af hoor! Vind ze mooi staan :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja inderdaad de kleuren zijn mooi, maar ze brengen niet zo gelijk aan en ze gaan ook snel van je lip af wat wel jammer is :/

      Verwijderen