zondag 31 januari 2016

bhcosmetics blush palette

1


Zoals jullie al weten hou ik van het make-up merk bhcosmetics. Daarom wou ik ook eens hun blush palet uitproberen. Wil je weten wat ik hiervan vind? Lees dan maar verder! :)


Ik kocht het Glamorous blush palet voor $10 op www.bhcosmetics.com. In het palet zitten 10 matte en shimmer kleuren in die heel goed gepigmenteerd zijn. Ze blenden ook super! Je moet wel opletten dat je niet teveel op je kwast neemt met de donkere kleuren want het kan anders een beetje te fel zijn. Ze zijn wel een beetje poederachtig maar dat heb je wel bijna altijd met iets goedkopere make-up.



Swatches eerste rij
 
 
 
Swatches tweede rij
 
Ben ik hier blij mee? Ja natuurlijk! Zo'n mooi blush palet voor een kleine prijs. Ik ben hier echt helemaal verliefd op!
 
Ben jij ook zo een blush lover?
 
 
 

1 opmerking: