woensdag 27 januari 2016

bhcosmetics make-up brush set

1


Dit is de eerste keer dat ik een make-up brush set kocht van bhcosmetics, ik zag op YouTube allemaal goede reviews ervan dus ik dacht waarom niet? Hoe meer make-up borstels hoe beter!
De set komt in een make-up houder waarin 12 borstels voor gezicht en ogen zitten. De borstelhouder is crème-kleurig met gouden studs erop. Supermooi en ook superhandig als je de make-up borstels mee opreis wilt nemen. De borstels zelf zijn ook crème-kleurig met goud!

 
 

 
Ik heb de borstels nu al een tijdje gebruikt en ik vind ze echt super! De haren zijn echt superzacht! Je hebt alles wat je nodig hebt om een volledige make-up look te maken. Deze set neem ik binnenkort zeker mee naar Porto (citytrip).
Wat ook nog eens leuk is aan deze borstels is dat ze cruelty free zijn dus je moet je niet druk maken over de gedachten dat ze dit op dieren getest hebben want bhcosmetics doet daar niet aan mee.
 

De 12 borstels van dichterbij:

1. Large angled contour brush

Deze borstel is prima om je bronzer mee aan te brengen.

2. Flat buffing brush

Hiermee breng ik mijn foundation aan. Super om te blenden en laat geen strepen achter!

3.Precision blush brush

Een goede blush kwast!
4. Angled face shader brush

Deze kwast is handig als je voor het contouren met crème producten werkt. Je kan het hiermee heel precies en netjes aanbrengen.


5. Pointed foundation brush

Ik gebruik eigelijk nooit zo'n kwasten om mijn foundation mee aan te brengen, ik verkies eerder kwasten zoals nummer 2. Toch heb ik deze eens uitgetest voor jullie en ik vind hem wel nog goed werken.

6. Large concealer brush

Dit is een perfecte kwast om je concealer mee aan te brengen.


7. Domed blending brush

Dit is een fluffy kwast die eigelijk te groot is om ermee je ogen te doen, maar ik gebruik deze om mijn highlighter aan te brengen. Super handig!

 
8. Fluff shadow brush

Dit is een platte fluffy kwast, deze gebruik ik vooral om gewoon een kleur op mijn ooglid aan te brengen.

 
9. Tapered blending brush

Met deze kwast blend ik de oogschaduwen in mijn arcadeboog. Perfecte kwast!

 
10. Angled shading brush

Deze gebruik ik ook om mijn oogschaduwen mee te blenden.


11. Pencil brush
 
  Deze gebruik ik om mijn oog-look wat donkerder te maken aan de buitenhoeken van mijn oog.
 
 
 12. Angled liner and brow brush
 
Je kan deze voor je eyeliner gebruiken maar ook om je wenkbrauwen in te vullen.

Dus wat is mijn conclusie?
Perfecte kwastenset! Je kan hier perfect een volledige make-up look mee maken. Ik neem deze zeker mee als ik op reis vertrek naar Porto. Goede kwaliteit voor een kleine prijs! Ik kocht deze set op www.bhcosmetics.be voor 20 euro. Neem zeker eens een kijkje op hun site want ze hebben zeer leuke dingen aan een kleine prijs en al hun producten zijn cruelty free!

Shauni

1 opmerking: