zondag 24 januari 2016

Styletonebox Januari

1

 
Voor het eerst in mijn leven heb ik een styletonebox ontvangen! :D Ik wou dit al lang eens uitproberen en eindelijk heb ik een abbonnement voor 3 maanden aangekocht en ik ben echt superblij dat ik dit gedaan heb. Styletone box is een box waar er elke maand 5 fullsize producten in zitten die allemaal niet op dieren getest worden. Dit is echt ideaal als je zoals mij eens nieuwe make-up merken wilt leren kennen en uittesten. De box kost voor België 15euro per maand! Dat is toch wel een koopje voor 5 fullsize producten?
 De producten kwamen aan in een kartonnen doosje dat in de brievenbus past. Handig voor de mensen die niet veel thuis zijn en de postbode altijd missen!
 
Wat zat er allemaal in de box?
1.Cailyn bright on eye balm ter waarde van 15 euro
2.Kost cream blush ter waarde van 4 euro
3. Inspr beauty duo brow hightlighter ter waarde van 10,95 euro
4. Pixi lid &line ter waarde van 17,95 euro
5. Jelly pong pong cosmetics Paradise pigment lip and cheeck tint ter waarde van 19,95 euro
 
Cailyn bright on eye balm:
 
De Cailyn bright on eye balm is een oogschaduwprimer die ook werkt als een concealer. Hij verwijdert al de oneffenheden op je ooglid zodat je met een mooie basis kan beginnen voor je oogschaduwlook. Ik heb hem zelf al gebruikt en ik vind hem super! Hij is heel creamy en mijn oogschaduw bleef echt de hele dag supergoed zitten. Ik ben hier echt blij mee!
 
Op mijn arm :
 
Kost cream blush :
 
Ik kreeg de kost creamy blush in kleur nummer 05. Het is echt een supermooie kleur. Spijtig genoeg ben ik niet zo echt voor cream blushes, ik vind ze niet zo leuk om mee te werken. Dus ik denk dat ik deze zal geven aan mijn lieve mama. Zij zal er wel heel blij mee zijn!
 
Op mijn arm:
 
INSPR beauty duo brow highlighter:
 
Ik was heel blij toen ik dit erbij zag liggen. Een highlighter voor mijn wenkbrauwen! Ik heb deze dan ook meteen gebruikt en ik vind hem echt mooi! Ik gebruik de meer roze kleur om mijn wenkbrauwen een beetje mooier te maken van vorm en de glimmende kleur om mijn wenkbrauwen te highlighten. De pigmentatie is zeer goed en het product glijd ook gewoon over je huid. Superleuk!
 
Op mijn arm:
 
 
Pixi Lid & Line:
 
De pixi lid & line is een eyeliner, oogschaduw en smudger in één! Dat is eigelijk alles wat je nodig hebt om een smokey eye te creëren. De kleur waarin ik deze kreeg is Smokey Plum, maar ik vind dat deze niet echt een plum kleur heeft..Hij gaat eerder iets meer naar de bruine kant toe. Ik heb deze nog niet uitgeprobeerd maar ik kan niet wachten om het te doen. Het lijkt me echt superleuk en handig.
 
De eyeliner:

De oogschaduw:

De smudger:
 
Op mijn arm:
 
 
Jelly pong pong Paradise pigments lip and cheeck tint:
 
De naam zegt het al,  dit een lippenstift en blush inneen.
Zoals ik al eerder zei ben ik niet zo voor cream blush dus ik zal deze alleen gebruiken voor mijn lippen. Ik vind het echt een hele mooie kleur maar voor mij is het meer iets voor de zomer. Op de lippen droogt hij matte en blijft superlang zitten, zelfs als je eet of drinkt. Ik ben hier heel blij mee!
 
Ik vond de box van januari echt superleuk! Ik kan al niet wachten op de box van februari!
Shauni
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
d

1 opmerking:

  1. Goed gevulde box met fijne spullen! Die cream blush heeft ook wel heel sterk pigment.

    BeantwoordenVerwijderen