zondag 10 januari 2016

Urban decay make-up settingspray ( all nighter)

0


Sinds kort is urban decay te koop in Belgie, daar ben ik natuurlijk superblij mee! Het make-up merk staat vooral bekend voor zijn geweldige naked pallets (die ik natuurlijk allemaal heb). Ik heb nog nooit eerder een setting spray van hun gebruikt maar ik had er zoveel goede meningen over gehoord dat ik niets anders kon dan hem zelf uit te testen. EN JA HOOR... IK VIND HEM GEWELDIG! Mijn make-up blijft echt heel de dag op zijn plaats zitten en aan het eind van de dag ziet mijn make-up er nog altijd flawless uit. Hij is olie vrij, parabeen vrij en geschikt voor alle huidtypes. Hij is supermakkelijk aan te brengen, het enige wat je hoeft te doen is hem ongeveer 20cm van je gezicht houden en 2 tot 4 keer sprayen op je gezicht als je klaar bent met je make-up. De spray voelt heel natuurlijk aan, totaal niet vettig en plakt niet. Als je deze nog niet geprobeerd hebt ga dan rap naar de ici paris en test hem uit, je zal niet meer zonder kunnen! Het is echt mijn holy grail product! De spray is te verkrijgen  in de Ici Paris XL winkels in Brussel en Gent. Ook op hun webshop is hij beschikbaar voor 27 euro (118ml).
Shauni
 

0 reacties:

Een reactie posten